otrdiena, 2012. gada 10. jūlijs

Negaisi un gaileņu laiks! :)

Nu jau kāds mēnesis, kopš atkal esmu tikusi pie jauna velosipēda! :))
Protams, par to vēl jāatmaksā kredīts, taču tas mani neuztrauc. BEIDZOT es atkal esmu "zirgā"! :)
Tas ir foršs sportiski - ekonomisks veids, kā braukt uz darbu un atpakaļ, kā arī brīvdienās izlaist kādu riņķīti līdz tuvējām gaileņu vietām. Tā nu vakar uz labu laimi biju aizbraukusi un salasīju krietnu porciju šo garšīgo sēņu. Gribēju braukt arī šodien, taču uznāca pērkona negaiss, un man savus plānus bija jāatceļ.
Laikam, lai nesagribētu par daudz..  :)
Jāgaida brīvdienas, kad atkal tikšu līdz mežam, jo ir plāns uzcept uz savu vārda dienu melleņu / meža zemeņu kūku..
Nezinu, vai tas ir skopums, vai vienkārši ekonomija, bet es nemaksāšu naudu par lietām, kuras varu dabūt gatava pati. Ne tagad vairs, kad cenas visam ir kāpušas, bet algas joprojām "krīzes" līmenī. Man pēc iespējas vairāk ir jāprot un katra laba lieta no dabas jāpaņem. Turklāt pastaiga mežā - tā ir lieliska atpūta ikdienas rutīnas nogurdinātām smadzenēm. Es pateicos Dievam par visu, ko Viņš man Šodien dod.
Nāks rītdiena, un man tiks dots tik, cik man rītu būs vajadzīgs. Alelujā!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru